JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Jumaat, 21 Mei 2010

YO..YO..PIALA DUNIA KEMBALI LAGI

England Team..


Maka bergegar dan riuh rendah seluroh penduduk dunia menantikan tarikh 11 Jun 2010,,bermula nya tiupan wisel piala dunia yang ditunggu2 selama 4 tahun.

Rakyat Malaysia pon sama sama lah berpekik riang..mamak2 pon dah ready,,ada yang dah panggil teknisen dok repair screen gergasi depa,,keluar modai dulu pon takpa nanti nak masyukkk banyak ni,,maka penuh disetiap restoren mamak dimana saja..dia orang pandai ambik kesempatan ,,mamak tokeh tu senyum je tengok pelanggan yg ramai,,tokeh2 printing pon masyukkk,,semua benda mesti ada gambak bola,,t.shirt,beg,payung semualah sampai kan kotak mancis pon ada gambak bola..gitu lah hebatnya Piala Dunia..org kita camna ..apalagi dah tentu lah sampai pagi..sambil tengok kena teh tarik sampai kembong perut..(shuuutt..jgn lupa solat subuh ha..) pi kerja pon mula lah lambat,,MC pon banyak laaa..

Gua pon ada lah sesekali ngan members pi tengok kat mamak...gua lebih suka tengok kat umah je..tersandak atas katil,,TV Plasma nipih 32" tergantung nun kat dinding,,bancoh sekoleh kopi o,,tak payah kopi putih..biskut kering satu balang,,kalau dak keropong kelate satu balang,,fuhhh baru lah syokkk beb..sampai pagi terbeliak bijik mata...esok pi kereja lum tahu lagi..inform late ka..MC ka..tuang ka..habih produktiviti menurun satu bulan,,semua sangap ja kat ofis..lu orang camna....jangan curi2 tidok dalam setor lak,,ramai yg macam tu kan,,kalau yg terkena tu jangan marah ha...

Gua nak ngomel panjang ni...Team pilihan gua tak lain ENGLAND la beb..gua dari dulu memang suka kat depa tak tahu kenapa..walau pon gua tahu payah depa nak jadi juara,,lu orang camna mesti ramai yang suka Brazil kan..gua ingat kali ni Brazil tak bolih juara laa..jangan marah penyokong Brazil ha...Argentina pon xboleh,,France pon xbolih,,German pon xbolih,,Italy pon xbolih,,Spain pon xbolih,,abeh tu sapa yg bolih?? Jawab nya ENGLAND laaa JUARA,,tak caya ke?? sama2 kita tungggu nooo...
Banyak gua nak ngomel pasai bola ni,,tapi hari pon dah 2pagi,,gua ingat nak cauuu dulu la lain kali gua sambung ngomel lagi yaa..Ingat pesan gua jangan joint judi tu ya..buat apa bagi Vincent se Tan tu jadi kaya raya...Adios

4 ulasan:

  1. hahaha...england tuh tak boleh la. kena main kat tempat sendiri baru bole menang

    BalasPadam
  2. @aidi = betul ke beb,,ok kita tunggu haa..he he
    lu pilih team mana...misti argentina ya..

    BalasPadam
  3. Aku pun rasa cam England leh jdi champ.
    Tapi pape...Aku sokong Spain!

    Hahaha...Peace No War!

    BalasPadam
  4. @aku - camna ni sokong spain tapi england champ..he he tak caya dgn spain..jjgn lupa cameroon ada eto....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini