JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Ahad, 16 Mei 2010

KOREA JUARA P.UBER,,CHINA JUARAP.THOMAS

KOREA telah berjaya menewaskan China untul muncul sebagai Piala Uber,,kali pertama dalam sejarah Korea menadi juara.

CHINA sepaerti yg diduga telah muncul sebagai juara dengan mengalahkan Indonesia 3-0,, walaupon tewas Indonesia telah menunjukkan permainan yang menarik dengan semangat juang yang tinggi ..Tahniah kepada pemain INdonesia...(pemain Malaysia he he he,,tau2 je lah)

JUmpa lagi 2 tahun dari sekarang.

3 ulasan:

  1. nak wat mcm mana kannn dah bukan rezeki kita...hahah yg tak tahan tu siap ada kata orang sumbat duit dalam tu yg kalah...haish macam2...

    BalasPadam
  2. Indonesia Tumbang... Mengecewakan.... tp tdk papa lah.... masih ada tahun tahun lain hahahahaha

    BalasPadam
  3. sedih gak la. namun apa boleh buat. dah bukan nasib kan. masih ada lg tahun depan :D

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini