JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Jumaat, 14 Mei 2010

MAMPUKAH M'SIA TUNDUKKAN CHINA

Hari ni M'sia akan melalui jalan getir beb,,apa tidaknya China bukan mudah nak di tundukkan,,disini lah nak buktikan pemain Msia memang nya kuat,,gua rasa kalu Msia menang dgn China ,,,Piala Thomas digenggaman..

Gua ingat kalau menang mata 3-2...kalau kalah 1-4,, dan kalau mata terikat 2-2 kat sini HaFizzzz perlu buktikan bahawa gaya,style lembut dan bersahaja ketika bermain bolih memberi kemengan,,pemain China yg nak dilawan ialah Bao Chun Lai,,baru lah setanding ,,kalau menang gua tabikkkkkk beb,, kalau kalah ha ha _ _ _ _ _ _ _.

Ramalan gua Lee Chong mungkin bolih menang,,Khoo & partner 50/50,,Choon Han tewas,,Zakry tewas,,Hafizzzz tewas,, dan Msia tewasss. Tapi gua harap ramalan gua tak jadi kenyataan,, gua mau Msia menang,,pemain Msia bolih menang asalkan mereka bermain dengan penuhhhh semangat,,seluruh rakyat kan memberi sokongan,,Stadium dah tentu penuh,,apa lagi yg pemain mahukan,,mereka perlu fokus dan semangat yg jitu untuk menumpaskan China,,SELAMAT BERJUANG SEMOGA MENCAPAI KEJAYAAN,,.

3 ulasan:

  1. boleh ni rasanya.. selamat berjuang lah! hehe

    BalasPadam
  2. boleh boleh.yakin!!malaam nih tgk sambil pegang raket!hahaah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini