JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Selasa, 18 Mei 2010

PELIK TAPI BENAR !!!!!!

Gua baru je ngomel pasal SUPERMOKH,,Lagenda Bola Sepak Negara,,Mokhtar ni main BOLA,,BOLA,,BOLA,, bukan main FUTSAL,,.Mokhtar tak kenal pon Futsal..zaman dia mana ada FUTSAL,,

Lu orang tau nama padang Futsal kat Putra Jaya diambil nama Mokhtar untuk dinamakan padang Futsal tersebut..ade ke patut,, Bola sepak takda kena dengan Futsal,, tulah kalau ada Menteri yang ngok ni ,,pandai pandai dia je,,suka suka dia je,,betul la gua bengang la beb dengan Menteri kat negara kita ni yang bengong,,lagak macam pandai sangat..tu la semua tu nak nama je yang dia orang pikir,,tak tahu nak menghargai nama Mokhtar.

Sepatut nya la nama nama padang Bola ke,,Stadium ke,,gua bolih ajar sikit Menteri ngok tu,,
senang je la kalau nak kenang nama Mokhtar,,beri nama padang bola sepak kat bukit jalil tu nama Mokhtar ""STADIUM BOLASEPAK SUPERMOKH BUKIT JALIL'' baru lah sesuai kan kan kan..

Gua betul betul harap ada pihak pihak yg bangkit menyuarakan bantahan supaya ditarik balik nama Mokhtar tu,,sebab ia akan jadi sejarah,,nanti esok anak cucu lu orang ingat Mokhtar main Futsal,,betul tak beb gua cakap..

Kalau macam ni esok akan berlaku lak,, nama NICOL (squash laa) diletak nya kat padang HOKI,
Lee Chong Wei kat padang TENNIS,,, betul tak gua cakap beb,, apa lu orang pikir,,,
WAHAI MEREKA2 YG BERKENAAN TARIK LAH BALEK NAMA TERSEBUT,,,MEMANG TAK KENA PADA TEMPAT NYA..lebih2 lagi pada Menteri yang ngok tu,,,..
ADIOS..

5 ulasan:

  1. Memang inilah spesies menteri dah x fikir halal atau haram. Kalau bab judi nie, arak , zina , kalau x tahu benda tu kategori 7 dosa besar, memang menteri nie pembohong. x boleh pakai semua
    menteri2 nie..
    Cakap bohong, lama-lama jadi menteri...

    BalasPadam
  2. “takkan terjadi hari qiamat sehinggalah orang2 jahil diangkat menjadi pemimpin2..
    dan takkan terjadi qiamat sehingga manusia berlumba2 membina bangunan pencakar langit..”

    apa nak dikata

    BalasPadam
  3. hahaha... memang diorang tuh sengal. cam pelik gak tengok nama court futsal ada mokhtar dahari. dia bajet yang penting ade bola, so letak jerla legend bola sepak kot.

    BalasPadam
  4. Kepada lu orang yg komen tu memang betul,,jadi sama sama lah kita pikiak sampai bila kita maseh nak kan diaorang ni...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini