JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Sabtu, 22 Mei 2010

DAH KALAH MENYALAHKAN ORG LAIN

Hallo..hallo..hallo BAM dan pemain2 Badminton Thomas Cup..Hallo dah kalah tu dah lah jangan lah nak cari kesalahan org lain lak,,apa ni tak gentlemen langsung la lu orang,,kenapa lak nak tibai media lak ni..lu orang yg main macam sutun ...mula la gua anginnn ni..kita dah sokong bagai nak rak,,media dah bagi publisiti dan semangat..aleh aleh nyalahkan pihak lain..

OOiii BAM,,lu orang kalau dah terdaya dan kalu dah tak mahu tanggung jawab,,lebih baik la letak,,letak,,letak JAWATAN bagi peluang kat orang lain lak pimpin..gua ingat kalu lu orang sampai bila pon pemain tak meningkat,,gua dah cakap pegawai sukan kat Negara yg kita cintai ni tak kan letak jawatan,,depa nak gak pegang jawatan sampai bongkok dan sampai ko_ol..

Kepada pemain pulak kalau dah kalah jgn salahkan orang,,kena sedar lah yg lu orang betul2 bolih main malam tu,,gua tengok menyirap darah,,main serupa sutun,,lembik,,lembab,,lebih baik gantung je reket tu pi main bola padang jer la...senang golekkan bola atas padang,,permainan yg paling mudah dlm dunia..gua dah cakap banyak kali lu orang memang tak bolih main,,dua tiga orang jer player yg bolih harap,,yg lain2 tu sedar lah diri...(tu pasal gua tak mahu komen badminton ni,,kasak sikit bunyi nya..)Adios

4 ulasan:

  1. mental tauhu memang cam tu,,,,lagipun duit dh byk,,main cam cilako la

    BalasPadam
  2. @azremy = betul la ekau cakap tu den setuju bonarrrr..tauhu plus tempe..kah kah

    BalasPadam
  3. betul tu. dah kalah buatlah cara kalah.

    BalasPadam
  4. saya tak tgk piala thomas aritu..sakit hati je

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini