JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Ahad, 25 Julai 2010

KONGRES FAM KE 47

Tu dia belum bermula kongres dan pemilihan pegawai2 Fam penggal 2010-2014 dah macam2 kita dengar cerita2 yang kan membawa FAM tak kemana,,masing dah melobi dan dah mula buat kenyataan akhbar dan mulah mereka berbagai bagai cerita..
Camtulah bila ada pemilihan,,masing2 nak rebut jawatan.. bila ada jawatan keroje tak tahu buat..Pasukan Malaysia camtu juga..makin merosot..mungkin akan cecah pasukan ke 200 dunia.
Ha ha ha..kita tunggu lah sapa yg akan teraju FAM..gua ingat semua pegawai dari atas sampai bawah lebih baik undur diri lah..beri muka2 baru pulak..mana lah tau ada perubahan..
Kalau yg dah terlalu lama tu faham2 lah..undur dirilah...peminat2 pon dah naik menyampah melihat team Malaysia tak ada kemajuan...

JUARA BERKALI-KALI..SUPER WOMEN


Nicol David Super Women lah....takda athlit dunia yg bolih menandingi Nicol memenangi terlalu banyak pertandingan diseluroh dunia...satu kebolihan yg dianugerahkan sehingga kesemua pertandingan dimenanginya..
Hari ini terbuka Malaysia ke enam yg dimenanginya mengalahkan pemain no 2 dunia dari England Jenny Duncalf...syabas Nicol pemain dunia yg tersohor..
Juara lelaki dimenangi olih Azlan dgn menundukan pemain pilihan ketujuh dari Mesir Tarik Momen. Hebatttt pemain Malaysia.

Rabu, 21 Julai 2010

DROGBA KE MANCHESTER CITY

Pemain yang gua menyampah ,,pasai selalu berlakon dlm kotak penalti,,akan berpindah dari Chelsea ke Manchester City dengan yuran sebanyak RM97.5 juta..
Wouu banyak nya duit,,bayangkanlah gaji dia sehari berapa.
Tu la lu orang tak mau main bola,,asyik main goli jer..

MALAYSIA MENANG 3-0


WOUU..Team Malaysia semalam telah berjaya menewaskan pasukan kelab dari Beijing Guoan Talent FC..hehehe pasukan kelab jer rupanya..takpalah walau bagaimanapon tahniah buat pasukan Malaysia..walau pon hanya perlawanan persahabatan.
Penjaring gol Msia terdiri dari Norshahrul 1 gol,Aidil 1 gol, Zaquan 1 gol.

Ahad, 4 Julai 2010









Seperti yang gua duga The Matador (Spain) akan menewaskan Paraguay menjadi kenyataan seterusnya melangkah keseparuh akhir..walaupun menang tipis sudah cukup untuk mengejar impian seterusnya. Pemain Paraguay meraikan saat2 duka kerana gagal meneruskan perjuangan.

KEGEMBIRAAN DAN TANGIS

ARGENTINA KENA BELASAH

Gua kesian tengok Maradona sedih kena belasah ngan German 4-0 tuu..nyorok dia kat belakang player tu..,takpa cuba lagi lain tahun....

Jumaat, 2 Julai 2010

HAMPA DAN KECEWA

Bintang POrtugal Ronaldo kecewa kerana gagal membawa pasukan nya keseparuh akhir setelah tewas ditangan Spain...Ha Ha hA..rONALDO,,,tak terdaya nak gentel bola,,.kesian dia,,belasah Korea 7-0 tu apa lah nasib dia ari tu.. Apa lak tak dapat terima hakikat beb,,dah bungkus tu balik je lah..Adios jumpa 4 tahun lagi laa jawabnya...Sori to peminat Ronaldo.....

SYABAS JEPUN

Walaupon tewas ditangan Paraguay 3-5 dengan tendangan fenalti,, Jepun telah berjaya menunjukan permainan yang menarik dan patut dibanggakan. Dengan kekalahan Jepun itu tamatlah cabaran negara asia di pesta itu. Ini kali kedua Jepun sampai kesuku akhir.

TU DIA HERO SPAIN

David villa menjadi hero spain kerana menyumbat sebiji gol dan menewaskan Portugal 1-0, sekali gus menempah tempat kesuku akhir.,dia kini sebagai wira apabila tendangan nya diminit 63 mencecah jaring.Jaringan ini yg ke4 bagi nya disepanjang Piala Dunia ini. Kini dia menburu kasut emas sebagai penjaring terbanyak.
Terdapat ralat dalam alat ini