JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Ahad, 25 Julai 2010

KONGRES FAM KE 47

Tu dia belum bermula kongres dan pemilihan pegawai2 Fam penggal 2010-2014 dah macam2 kita dengar cerita2 yang kan membawa FAM tak kemana,,masing dah melobi dan dah mula buat kenyataan akhbar dan mulah mereka berbagai bagai cerita..
Camtulah bila ada pemilihan,,masing2 nak rebut jawatan.. bila ada jawatan keroje tak tahu buat..Pasukan Malaysia camtu juga..makin merosot..mungkin akan cecah pasukan ke 200 dunia.
Ha ha ha..kita tunggu lah sapa yg akan teraju FAM..gua ingat semua pegawai dari atas sampai bawah lebih baik undur diri lah..beri muka2 baru pulak..mana lah tau ada perubahan..
Kalau yg dah terlalu lama tu faham2 lah..undur dirilah...peminat2 pon dah naik menyampah melihat team Malaysia tak ada kemajuan...

JUARA BERKALI-KALI..SUPER WOMEN


Nicol David Super Women lah....takda athlit dunia yg bolih menandingi Nicol memenangi terlalu banyak pertandingan diseluroh dunia...satu kebolihan yg dianugerahkan sehingga kesemua pertandingan dimenanginya..
Hari ini terbuka Malaysia ke enam yg dimenanginya mengalahkan pemain no 2 dunia dari England Jenny Duncalf...syabas Nicol pemain dunia yg tersohor..
Juara lelaki dimenangi olih Azlan dgn menundukan pemain pilihan ketujuh dari Mesir Tarik Momen. Hebatttt pemain Malaysia.

Rabu, 21 Julai 2010

DROGBA KE MANCHESTER CITY

Pemain yang gua menyampah ,,pasai selalu berlakon dlm kotak penalti,,akan berpindah dari Chelsea ke Manchester City dengan yuran sebanyak RM97.5 juta..
Wouu banyak nya duit,,bayangkanlah gaji dia sehari berapa.
Tu la lu orang tak mau main bola,,asyik main goli jer..

MALAYSIA MENANG 3-0


WOUU..Team Malaysia semalam telah berjaya menewaskan pasukan kelab dari Beijing Guoan Talent FC..hehehe pasukan kelab jer rupanya..takpalah walau bagaimanapon tahniah buat pasukan Malaysia..walau pon hanya perlawanan persahabatan.
Penjaring gol Msia terdiri dari Norshahrul 1 gol,Aidil 1 gol, Zaquan 1 gol.

Ahad, 4 Julai 2010









Seperti yang gua duga The Matador (Spain) akan menewaskan Paraguay menjadi kenyataan seterusnya melangkah keseparuh akhir..walaupun menang tipis sudah cukup untuk mengejar impian seterusnya. Pemain Paraguay meraikan saat2 duka kerana gagal meneruskan perjuangan.

Terdapat ralat dalam alat ini