JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Sabtu, 8 Mei 2010

2 HARI LAGI AKHIR PIALA THOMAS

Hari Ahad ini akan bermula lah Pertandingan Akhir Piala Thomas..dan Pasukan Malaysia akan menentang Nigeria..sebuah pasukan yg gua rasa tak langsung memberi tekanan pada Malaysia..dah tentulah Malaysia akan menang 5-0 ..

Seterusnya lawan Malaysia di perlawanan kedua ialah menentang Jepun yang dikira akan mendapat sedikit tentangan,,tapi walaubagaimana pun gua harap Malaysia tidak ambil mudah bila bertemu Jepun,,jgn terlalu over confident,,Jepun yg dianggap underdog mungkin bolih memeranjatkan Malaysia.

Jepun punyai pemain yang mantap,,jangan kita lupa beb,bagaimana peritnya Lee Chong Wei ketika menentang Kenichi Tago di England tempoh hari..tapi pada pandangan gua LEE CHONG WEI akan dapat menewaskan Kitaro. Gua harap itu HAFIZZZZ akan benar2 FOKUSSSSss pada setiap perlawanan nanti..persembahan habis memang membimbangkan la beb..begitu juga dengan pemain lain..dengan kehadiran Misbun dan Rashid gua rasa akan dapat membantu pemain2 dan kasi semangat sama dia orang.

Pemain2 Malaysia jika dapat merangkul Piala Thomas akan mendapat habuan beb,,gua kira tentu lumayan beb,,baru itu ROSMAH umumkan siang tadi beb,,gua ingat adalah satu guni sorang kot..biarlah beb itu dah rejeki dia orang,,kita ni sebagai rakyat nakkan menang aje..

Pasukan China dan Korea yang baru tiba tak membuang masa beb,,diaorang terus saja adakan latihan masing2,, gua misti nonton itu Lindan..Lee Yong Dey beraksi beb..
Mari semua rakyat Malaysia bagi sokongan pada pemain2 kita untuk merangkul Piala Thomas,, ramai2 ke Stadium..
Adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

free counters