JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Selasa, 1 Jun 2010

SUDAH KENA SERANG !!!

Gua alih sikit tumpuan Bola Piala Dunia kepada berita terbaru yg hangat dibincangkan kini yakni Kapal Bantuan Kemanusiaan menuju ke Gaza telah diserang olih LAKNATULLAH Israel..
Seramai 12 orang rakyat Msia belum diketahui nasib mereka..Dalam serangan tersebut 16 orang telah terbunuh dan berpuloh puloh lagi cedera..

Apalah nasib mereka diwaktu ini..kesian kepada sukarelawan sanggup berkorban nyawa,,yang sanggup meninggalkan anak isteri demi membantu umat Islam diGaza,,dalam masa yg sama ada pulak manusia2 dinegara kita yg dicintai ini bersekongkol dengan Israel..

Memang lah Israel ni amat zalim,,tiada perikemanusiaan,,macam bi_ _t_ _g,, mengapalah umat Islam kat dalam dunia ni tak mahu bersatu menentang Israel ni..telah berbagai kemusnahan yg dilakukan terhadap umat Islam...sedih pilu kecewa marah geram tapi apa kan daya ku hanya insan yg lemah tidak berdaya, tiada berkuasa,,hanya yg dapat ku pohonkan kehadrat Allah supaya dihancurkan Israel ini dan hapus dari pada peta dunia..Sama2 lah kita berdoa..Aminn
:Gambar sumber Malaysiakini: ..Adios

2 ulasan:

  1. sama-samalah kita berdoa semoga mereka semua selamat sampai ke destinasi untuk membawa bantuan ke Gaza. Sedih dengar berita semalam....Israel memang KEJAM!!!!!

    BalasPadam
  2. er,...sama2 la kita berdoa, itu saja yg kita mampu...tp why ayt binatag xdipenuhkan>???
    sebut je direct

    BalasPadam

free counters