JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Khamis, 3 Jun 2010

WALCOTT KECEWA TERSINGKIR...


Walcott telah disingkirkan dari skuad England,,beliau merasa kecewa tidak dapat membantu England di Piala Dunia 2010 kali ini..England ni masih juga dengan pemain2 tua mereka sama lah cam Malaysia..Gua tengok Walcott ok la masa lawan Mexico dan Jepon..dia muda dan pantas lak tu..yo lah pengurus dia lagi pandai ya takk...
Haiii..ada harapan ke team gua ni menang...

3 ulasan:

  1. alasan xleh tahan...
    walcott ingkar arahan masuk dlm kotak penalti

    BalasPadam
  2. tak paham aku jurulatih england tu dia nak apa.walcott muda dan berbakat..boleh bagi dia pengalaman. pernah score hatrik lak tuh..

    eastbullet blog

    BalasPadam
  3. he he..gua ingat lu orang pon bolih jadi mgr kan kan..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini