JUARA PIALA DUNIA 2010,TEAM MANA PASUKAN ANDA

Khamis, 29 April 2010

NGOMEL NGOMEL PIALA THOMAS 2010




Yo Yo Demam Piala Thomas dah bermula..mari kita sama sama beri tumpuan kepada Pertandingan Piala Thomas yang akan bermula 9-16hb Mei 2010. Tapi gua heran lah pertandingan kali ni KURANG PROMOSI..KURANG PROMOSI..KURANG PROMOSI..tak macam dulu dulu..gua tak nampak pun billboard terpampang kat K.L. sedangkan 1Malaysia jadi tuan rumah..(what say u.) macam tak berminat je penganjur kali ni..Patut nya masa ni la kita PROMOSI habis habisan biar hangat sampai hari pertandingan....semua dok sebok BOLA PIALA DUNIA je...macamlah 1Malaysia masuk pertandingan tu...(betul tak) ..kita lupakan sekejap bola kita tumpukan pada Piala Thomas..kita rakyat 1Malaysia kena beri semangat pada pemain pemain supaya tahun ni 1Malaysia dapat gondol Piala Thomas..amacam setuju tak..

Tapi gua sikit gusar la...dengan pemain pemain yang ada tu bolih ke dia orang tu menang..lu orang pikir macam mana..ada can ke.....1Malaysia bolih pukol CHINA sama INDONESIA sama DENMARK sama KOREA....ayo yo susah beb..itu Lin Dan, Lee yong Day dan ramai lagi yang bagus bagus ....amacam dengan itu CHOONG HAN dan HAFIZZZZzzz.... .
Dato Lee Chong Wei gua tak risau..tapi itu Hafizzzz bikin perut kechut la...asyik tergolek je lepas menang ALL ENGLAND...tu la 1Malaysia ni takda pemain pelapis yang menonjol..asyik asyik muka tu je yang main walaupon kita nampak tahap mereka tak setanding pemain pemain luar...itu CHOONG HAN gua pun heran la bolih ke lagi pikul tugas berat tu..

Gua tengok pemain kita kurang semangat la...tengok Hafizzzz main adoi adoi letih beb...sakit jiwa
dibuat nya...kalah macam tak berjuang sungguh sungguh..
Tapi harap harap pemain 1Malaysia dapat buat sesuatu...gua banyak mahu NGOMEL ...tapi gua minta lu orang bagi komen la sikit kat pemain pemain kita tu ya....

3 ulasan:

  1. er... saya baru tahu Malaysia jadi tuan rumah piala thomas tahun nih...

    tapi betul la... kurang promosi... ngee~

    BalasPadam
  2. Yes!! Ade jugak orang perihatin pasal Piala Thomas ni. Kak non memang geram TP oiii.. Langsung xde promosi. Padahal buat dekat kat Malaysia.

    Kalau bab nak menang tu kaknon malas nak komen. Dah vote dah pun. Nak harap Dato Lee Chong Wei camno nak menang? Tapi kalau menang, kaknon org paling hepi TP oiiii..

    Hahahaha.. Nanti update la mase hari pertandingan tu yer TP :)

    Good Job!!

    BalasPadam
  3. tumpang ngomel kat sini.. aku rasa kurang promosi sebab demam Piala Dunia.. huhuhu

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini